quarta-feira, 23 de julho de 2014

MENSAGENS DE EMAILS FALSOS/SCAMMERS- DIA - 23/07:2014

Se você receber uma mensagem de um destes emails abaixo , tenha certeza que você está diante de um golpista e criminoso virtual.


Caso voce receba emails com mensagens de amor de viuvos/divorciados carentes de sites de relacionamentos, pedido de ajuda/ parcerias para transações,de refugiados, viuvas morrendo querendo fazer doações ,premios de loterias, alguém de outro País querendo comprar imoveis, carros, notebooks etc etc , notificações bancárias, oferta de emprego em outros Países TODAS SÃO MENSAGENS DE GOLPES VIRTUAIS , por favor reencaminhe a mensagem que receberam para:  golpesvirtuais@gmail.com que teremos o maior prazer em adicionar o endereço de email do golpista em nossa listagem diária, só assim, expondo o endereço/mensagens de emails poderemos evitar novas vítimas.Depois disto delete a mensagem recebida e, se possível, bloqueie o endereço de email deste golpista. Obrigada por sua colaboração!!!

RE:
Entrada


Langenbach, Diane (DOT) - 

para Diane 

From: Langenbach, Diane (DOT)
Sent: Wednesday, July 23, 2014 1:04 PM
To: Langenbach, Diane (DOT)
Subject: 

Good day to you,
l am the Chief Risk Officer and Executive Director of China Guangfa Bank in Hong Kong. I want to present you as the owner of 49.5 million USD In my bank since i am the only one aware of the funds due to my investigations. signify your interest by replying to this Email: j.morrow1@rogers.com
James Morrow.
________________________________________________________
____________________________________________________________
Reply-To: roberttee@outlook.com

---------- Forwarded message ----------
From: NEEDS JOE - lisa@openleafhosting.org
Date: 2014-07-23 16:56 GMT+02:00
Subject: INVESTMENT IN YOUR COUNTRY,
To:




INVESTMENT IN YOUR COUNTRY,

I AM NEEDS JOE I WOULD LIKE TO APPLY THROUGH THIS MEDIUM FOR YOUR
CO-OPERATION TO SECURE AN OPPORTUNITY TO INVEST AND TO GO INTO JOINT
BUSINESS WITH YOU IN YOUR COUNTRY. I HAVE A SUBSTANTIAL CAPITAL.

I HONORABLY INTEND TO INVEST WITH YOU INTO A VERY LUCRATIVE BUSINESS
VENTURE BASED ON YOUR ADVISE AND DIRECTIVE. PLEASE FEEL FREE TO EMAIL
ME FOR FURTHER CLARIFICATION ABOUT  I HONORABLY INTEND TO INVEST WITH
YOU INTO A VERY LUCRATIVE BUSINESS VENTURE BASED ON YOUR ADVISE AND
DIRECTIVE.

PLEASE FEEL FREE TO EMAIL ME FOR FURTHER CLARIFICATION ABOUT THIS
PARTNERSHIP WITH YOU. GOD BLESS YOU AS I WILL BE LOOKING FORWARD TO
HEAR FROM YOU URGENTLY.
REGARDS.
 NEEDS JOE

 pls reply to this email

mrneedsjoe@outlook.com
_________________________________________________
_______________________________________________________
--------- Forwarded message ----------
From: linda wilson - linda.wilson.canada@hotmail.fr>
Date: 2014-07-23 16:47 GMT+02:00
Subject: Hi my love
To: 

Hi my love

I have received your message and I'm happy to live with you in your
country but I would like to tell you that I'm in Benin in West Africa,
so before to move me me to buy airline ticket, so I don't have the
money to purchase airfare, so if you want to help me to buy the plane
ticket as this cost a sum of 195 EUROS return

so please send me money to buy the plane ticket and send this on the
address of my friend because it can help me to buy this, is full name


First name: ZINSOU JEAN

Name: GODONOUKPE

Country: Benin


I await your response
______________________________________________________
___________________________________________________________

Date: Mon, 21 Jul 2014 20:11:41 -0300
From: aadamsritaa12@zipmail.com.br
Subject: Saúdo-vos em nome do senhor.
To: 

Caro Amigo.

Saúdo-vos em nome do senhor.

Eu sou Sra.Rita Adams de ilhas salomão. Sou casada com o Sr. Williams Adams, que trabalhou com a nossa embaixada na costa do marfim por nove anos antes de morrer, em 15 de agosto de 2006. Estávamos casados há onze anos sem uma criança.

Ele morreu após uma breve doença, que durou apenas quatro dias.
Nunca antes de sua morte, fomos ambos cristãos nascidos de novo e ter semeado em muitos ministérios. Desde sua morte, decidi não voltar a casar, mas se sentindo muito solitário se não o senhor que tem sido meu parceiro e consolador.

Quando o meu falecido marido era vivo ele depositou a quantia de us $ 2,5 milhões de banco witha na côte d ivoire. Atualmente esse dinheiro ainda está sob a custódia do banco em cote d lvoire.recently, meu médico me disse que eu não iria durar para os próximos cinco meses, devido ao problema do câncer. Ter conhecido a minha condição eu de cidi doar o fundo a uma igreja, organização ou pessoa boa que vai utilizar esse dinheiro da maneira que eu estou indo para instruir aqui.

Eu quero uma igreja, organização ou pessoa boa que vai usar esses fundos para ajudar os órfãos, viúvas e outras pessoas que precisam de ajuda financeira.

Usar parte desse dinheiro para fornecer facilidades para o deus, s trabalho, levar o evangelho a altura maior é o meu maior motivo de doar este fundos out.the bíblia nos fez entender que "bendito seja a mão que dá."

L tomou esta decisão porque não têm qualquer filho que herdará esse dinheiro e parentes do meu marido não são cristãos e que tinha sido o seu desejo de ver meu marido morto, a fim de que eles possam herdar sua fortuna, já que não tenho filho.

Essas pessoas são, portanto, não é digno deste inheritance.this é por isso que eu estou tomando esta decisão. Enquanto isso, eu não tenho medo da morte, portanto, eu s e i onde estou indo. E apenas um pecador que é a morte é dolorosa eu não preciso de qualquer comunicação telefónica a esse respeito por causa da minha saúde, portanto, a presença de parentes do meu marido sempre ao meu redor. Eu não quero que eles saibam sobre esse desenvolvimento e sei que com deus todas as coisas são possíveis.

Assim que eu receber a sua resposta vou dar-lhe o contacto do banco em cote d 'ivoire. Eu também irá emitir uma carta de autorização para o banco que vai provar que o beneficiário presente deste dinheiro.

Eu também quero que você sempre me erguer em oração.

Minha felicidade é que eu vivia uma vida de um cristão digno. Aquele que deseja servir ao senhor deve servi-lo em verdade e fé ", servindo-o com tudo que você tem, sabendo que nu viemos e nu, devemos ir" em contato comigo sobre o este endereço de e-mail e qualquer atraso na sua resposta vai me dar quarto em terceirização de outra pessoa boa, i gr eja, organização para este mesmo propósito. Por favor, me assegurar que você vai agir de acordo como afirmei aqui.

Esperando para receber sua resposta imediatamente.

Agradecimentos e permanecem abençoados no senhor.

Sua irmã em cristo.

Sra.Rita Adams
______________________________________________
___________________________________________________

Date: Tue, 22 Jul 2014 21:05:03 +0200
Subject: Calvário Saudações xxxxx
From: ritaaa28@katamail.com
To: 
Calvário Saudações xxxxxx

chega um momento navida de um homem ou mulher, quando boa notícia é que tudo o que há para um renascimento da alma e do corpo. tal momento chegou hoje ao receber sua resposta positiva / pronta para o meu e-mail anterior que o conteúdo do seu e-mail tinha realmente adicionado à vastidão de sua alegria.

Estou muito feliz a respeito de seu correio de encorajamento como nós onde todos guiados pelo Espírito Santo (Espírito Santo), como algumas pessoas conseguem entender claramente como Espírito Santo não opera, enquanto mais e mais pessoas estão confusas sobre o Espírito Santo. no entanto, você deve entender que foi um milagre, quando Jesus ressuscitou dos mortos e consegui a lápide fora da entrada

Eu quero que você entenda que o bem-aventurado é o homem ou a mulher que confia no SENHOR e fez com que o senhor sua esperança e confiança (Jeremias 17:07) como a nossa bíblia nos diz no livro de (I Coríntios 10..: 31) fazei tudo para a glória de Deus e toda língua confessará que Jesus Cristo é Senhor. (Filipenses 2:11).

No entanto, quero esclarecer que o seu vai me dar mais satisfação, êxtase e também arrebatamento me especialmente para o céu, se você lidar com esse fundo de acordo com a direção de Deus, como eu tenho uma forte confiança em você como um deus temendo que você não vai deixar de cumprir minhas expectativas de você para cumprir esta obra divina de Deus, (Romanos 1:17) "Jesus disse-lhes:" Se tiverdes fé como um grão de mostarda, direis a este monte: remover Passa daqui para acolá e deve remover e nada vos será impossível.

Por favor, eu quero que você entenda que essa benevolência é em cumprimento do meu coração o desejo ea decisão de meu falecido marido que eu estou persuadido a realizar. isso deve ser desembolsado em cada apropriação, responsabilidade e prudência, para a glória de Deus.

Muito bem, servo bom e fiel servo. (Mat. 25:21) Por favor, eu quero que você entenda que o meu atual estado de saúde não me permite estar escrevendo para você sempre como minha condição está ficando muito crítica, mas eu acreditava que Deus vai nos ver através (Salmo 145:18) o Senhor está perto de todos os que o invocam, sim, a todos os que o invocam sinceramente, (Pv 13:19) o desejo que se cumpre deleita a alma.

As obras que eu faço em nome de meu Pai, essas dão testemunho de mim. (João 10:25) é feito a você, como você acredita. (Mateus 9:29, a vida é vivida no presente, ontem se foi, o amanhã ainda está por ser, hoje, é o milagre.

Que o bom Deus esteja com todos vocês. (Provérbios 04:07, 28:18 trabalho, Gênesis 3:19). i deve olhar para a frente para ouvir de você para permitir-me enviar-lhe os certificados legais e as informações de contato do banco segurança para solicitar a transferência de fundos imediatos para você.

Obrigado e que Deus abençoe.

Sra Rita Adams
_______________________________________________________
______________________________________________________
RESPONDER PARA - fbi.servvice@terra.com

Mail from Fbi (Congratulation) !!!
Spam


FEDERAL BUREAU INVESTIGATION - wangjun@shaphc.org>
Anexos15:10 (Há 1 hora)

para 

Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como golpes de phishing. Ela deve ter conteúdo perigoso.  Saiba mais
::: PLEASE KINDLY DOWNLOAD ATTACHED FILE TO VIEW MESSAGE :::
Área de anexos
Visualizar o anexo FBI.HTML

HTML
FBI.HTML

_____________________________________________
_____________________________________________

responder para - mzumedi@yahoo.fr

Read and reply urgent.
Spam


Meldina - m_zu1564@naver.com

Hello Dear,



It is my wish to solicit your assistance in a claim of $6, 200,000.00 USD from my bank, this is genuine transaction that will be of great benefit for both of us, you will be entitle to 30% of the fund while 70% will be mine. Kindly get back to me if you are interested so that i will give you full details of the transaction.



Kind regards, 

Miss Meldina.
___________________________________________
_______________________________________________

BONJOUR, JE PORTE A VOTRE CONNAISSANCE
Spam


Judith Mélanie CECCALDI - luciano.ravizza@alice.it

para jmelaniececcal. 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
francês
português   Traduzir mensagem
Desativar para: francês
•       Mes salutations
Je m’appelle Judith Mélanie CECCALDI  de nationalité Franco - Canadienne
résidente à Londres. Je souffre d'une maladie incurable (Cancer) depuis un bon
et suite aux différents il n’y a pas du tout d’espoir. Malheureusement j’avais
plein de projet vis-à-vis des enfants démunies dont je me voir dissipé.  Je
vous  contacter dans le seul but de prendre par vous pour réaliser mes vœux les
plus chers actuellement qui est d'aider des personne en besoin, rendre heureuse
les familles pauvres, les orphelins et les enfants sans bris de votre
entourages en vous fessant un don d'une somme 1.000.000.€. Voici mon adresse e-

mail: jmelaniececcaldi@gmail.com

Mme Judith Mélanie CECCALDI
_____________________________________________
_____________________________________________
(sem assunto)
Spam


Mr. Anderson J - bentukur987@rediffmail.com>
20 de jul (Há 3 dias)

para Recipients 

Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como golpes de phishing. Ela deve ter conteúdo perigoso.  Saiba mais
BUSINESS AND PERSONAL LOAN OFFER AT 2% IF INTERESTED E-MAIL US WITH THE BELOW INFO: FULL NAME: AMOUNT NEEDED: LOAN DURATION: PERSONAL PHONE: COUNTRY: OCCUPATION EMAIL US VIA andersonfunds4@gmail.com NOTE: ALL EMAIL SHOULD GO TO andersonfunds4@gmail.com

_____________________________________________________
______________________________________________________

Ola
Spam


pear dabi - peardabi@live.com>

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Olá, 
Meu nome é Pear Dabi, eu vi o seu endereço de e-mail on-line hoje e tornou-se interessado em você, eu também gostaria de saber mais de você, eu tenho uma boa razão para entrar em contato com você que eu vou te dizer no meu próximo mail. Acredito que podemos passar daqui. Eu tenho uma coisa muito importante para te dizer. 
Aguardo seu e-mail. 

Pear Dabi.


Hello,
My name is Pear Dabi, I saw your email address online today and became interested in you, I will also like to know you more, I have a very good reason for contacting you which I will tell you in my next mail.  I believe we can move from here.   I have very  important thing to tell you.
I wait for your mail.
__________________________________________________
_____________________________________________________

Good Day Louw.
Spam


paul williams - barristerpaulwilliams8@gmail.com 
12:19 (Há 4 horas)

para Cco:mim 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Good Day Louw.

it is my ultimate wish to consult you to assist in the recovering of Late Enginner. Stephen Louw. $10.5 million in his account before his death.please I see your profile on facebook if your intrested am waithing for your respond so that I will send the detail abaut this transaction
__________________________________________________________
__________________________________________________________
voici le reçu du transfert
Spam


MARTINE GANTEAUME - ganteaume309@gmail.com

Anexos12:07 (Há 4 horas)

para Cco:mim 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
francês
português   Traduzir mensagem
Desativar para: francês
je viens a peine de rentrer et je vous envoi le reçu du transfert de 1200 EUROS  comme convenu.

merci et j’espère ne rien payer par la suite car j'attends mon gain maintenant.

cordialement
Área de anexos
Visualizar o anexo RECU WESTERN UNION.rar

Arquivo compactado
RECU WESTERN UNION.rar
___________________________________________________________
_________________________________________________________________

YOUR PAYMENT OF GBP,500.000 .OO POUNDS?
Spam


DR CHRIST - jajadiplomatt12y@libero.it>


Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como golpes de phishing. Ela deve ter conteúdo perigoso.  Saiba mais
Attn: Beneficiary.

I'm Diplomatic Agent Mr. Eruku Jaja , I have been trying to reach you on your
Email about couple of days now due i lost your mobile phone contact, just to inform you about my successful arrival Indian Gandhi International Airport New Delhi India, with your ATM MASTER CARD that contained your wining amount of GBP 500.000.00 Pounds. Which I have been instructed by D.H.L COURIER DELIVERY COMPANY to be delivered to your home address.

The Airport Authority demanded for the non inspection certificate that back up to prove to them that the ATM CARD is Authorized by the Origin, that is the only thing that is still keeping me here the airport custom told me that the None inspection certificate. will cost you sum of Rs.6,700 Indian Rupees, so call me immediately you receive this mail for immediate clearing the package from airport here to complete the delivery to your home address.

They give me this account where you will deposit the ($120) Rs.6, 700 Indian Rupees  in  this morning to post your ATM CARD to you immediately.


SEND ME THIS DETAIL IMMEDIATELY.

1. YOUR ADDRESS................
2.MOBILE NUMBER...............
3.YOUR FULL NAME..............
4. OCCUPATION:.................

Regards.
DIPLOMATIC. Eruku Jaja.
CALL ME ON THIS LINE: +447937465314 +917838874226
E-mail: erukujajadiplomat@hotmail.com

________________________________________________________________
________________________________________________________________

Hi dear friend,
Spam


generaldavid - general90davidi@outlook.com>


para Cco:mim 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Hi dear friend, I'M LIEUTENANT GENERAL DAVID . I am a UNITED STATE
ARMY GENERAL. From united state of America. Am supportive and caring,
looking forward to get a nice friend I write to you personally for the
long-standing business relationships and investment in your country.
Contact me back for business Proposal, Thank you


______________________________________________________________
_________________________________________________________________
. Lacey William King
Spam


LT. Lacey William King ltl4@hot.ee
11:56 (Há 5 horas)

para william_k 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
I am Flight Lieutenant Lacey, William K., currently serving with the 3rd 
Brigade Support Battalion in Kuwait.I Have A Proposal For You.  Kindly 
Reply for details.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2988455.stm

http://www.rferl.org/content/article/1103032.html

Best Regards.
_______________________________________________
______________________________________________________

Dear Belinda,
Spam


Musa Ibrahim w_wwww6@aol.fr por  mx.aol.com 
11:43 (Há 5 horas)

para 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Dear Belinda,

I'm sorry but happy to inform you about my success in getting those funds transferred, now contact my Rev Father in Burkina Faso; His name is Rev Imo Lukas. On his e-mail address; (immolukas@terra.com) Ask him to send you the cheque of $220.000.00 which I kept for your compensation for all the past efforts and attempts to assist me in this matter.

Best Regards


____________________________________________________
______________________________________________________
How is your work today overthere?
Spam


Seidu Zakari
11:29 (Há 5 horas)

para Cco:mim 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Dear friend,
Your immediate reply needed please.
My name is Capt Zakari Seidu from the Republic of South Sudan. I am
presently in China, I have a confidential transaction worth of 10.5
Million U.S Dollars to discuss with you. Kindly let me know if you are
interested so that i can email you some more details about what i
really need you to do for me and for us to organized how and where to
meet for a better discussion. Please send your reply only through my
private email address at:
( zakaribf01@gmail.com)
Thanks.
I await your prompt response please.
Regards,
Capt. Zakari Seidu.
E-mail,(zakaribf01@gmail.com)
Tel: +226 73344385.
_____________________________________________
________________________________________________
FYI,INVESTMENT PROPOSAL!
Spam


Mr. Herbert Smith - herbertsmith@datafull.com>
19:22 (Há 0 minutos)

para Recipients 

Tenha cuidado com esta mensagem. Ela possui conteúdo geralmente usado para roubar informações pessoais de usuários. Saiba mais
Denunciar esta mensagem suspeita   Ignorar, eu confio nesta mensagem
Hello

My name is Herbert Smith a Civil Lawyer, I have a client that wish to invest her financial estate in your Country. This requires a private arrangement though details of the transaction will be furnish to you once you indicate positive interest in this proposal. We have all the legal documents to back up this transaction, besides we have worked out the best possible means to ensure smooth and risk free transfer.

We are willing to offer you 15% of the total fund and additional 10% from return on investment (ROI), the fund in question is quite large. All correspondences will be via email for now.

I await your prompt reply, if you are willing to partner us on this project, do send your response to my private email address

Please note that this is not scam, but legitimate business offer.

Thanks,

Yours Faithfully,

Herbert Smith Esq
_____________________________________________________
______________________________________________________

FOR INVESTMENT WITH YOU.
Spam


deborah johnson - deborahj659@gmail.com
10:47 (Há 6 horas)

para Cco:mim 

Tenha cuidado com esta mensagem. Ela possui conteúdo geralmente usado para roubar informações pessoais de usuários. Saiba mais
Denunciar esta mensagem suspeita   Ignorar, eu confio nesta mensagem
FROM:MRS DEBORAH JOHNSON.
PLEASE REPLY ME TO deborah20@kachour.com

Dear one,

It's my pleasure to contact you for a business venture which I and my
Son Williams,intends to establish with you in your country.

Though I have not met with you before, but I believe,one has to risk
confiding in someone to succeed sometimes in life. There is this sum
amount of money "Twenty Six million U.S dollars"($26,000,000.00) which
my late Husband MR.JOHNSON YALEY deposited for it's safely for an
investment Abroad,before he was assassinated by unknown persons.

Now I and my son Williams decided to move out these funds to invest
this money in your country or anywhere safe enough in Abroad for
security, political and economical reasons.

We want you to help us to transfer this fund to your account in your
country for investment purposes on the followings below:

1). HOSPITALS.
2). REAL ESTATE.
3). FIVE STAR HOTEL.

If you can be of an assistance to us, we will be pleased to offer to
you 20% Of the total fund.

I await your soonest response on:  deborah20@kachour.com

Extend my warmest regards to your entire family.

Thank you and God bless you.

Yours Sincerely,
Mrs Deborah Johnson,
For the Family.
PLEASE REPLY ME TO ( deborah20@kachour.com )
__________________________________________________________
_________________________________________


INVESTMENT IN YOUR COUNTRY,
Spam


NEEDS JOE - lisa@openleafhosting.org>
11:19 (Há 6 horas)

para 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
INVESTMENT IN YOUR COUNTRY,

I AM NEEDS JOE I WOULD LIKE TO APPLY THROUGH THIS MEDIUM FOR YOUR CO-OPERATION TO SECURE AN OPPORTUNITY TO INVEST AND TO GO INTO JOINT BUSINESS WITH YOU IN YOUR COUNTRY. I HAVE A SUBSTANTIAL CAPITAL.
I HONORABLY INTEND TO INVEST WITH YOU INTO A VERY LUCRATIVE BUSINESS VENTURE BASED ON YOUR ADVISE AND DIRECTIVE. PLEASE FEEL FREE TO EMAIL ME FOR FURTHER CLARIFICATION ABOUT  I HONORABLY INTEND TO INVEST WITH YOU INTO A VERY LUCRATIVE BUSINESS VENTURE BASED ON YOUR ADVISE AND DIRECTIVE. PLEASE FEEL FREE TO EMAIL ME FOR FURTHER CLARIFICATION ABOUT .THIS PARTNERSHIP WITH YOU. GOD BLESS YOU AS I WILL BE LOOKING FORWARD TO HEAR FROM YOU.
URGENTLY.
REGARDS.
 NEEDS JOE

 pls reply to this email-mrneedsjoe@outlook.com
_____________________________________________________
______________________________________________________

responder para - juderuben2014@hotmail.com

Email suspension last warning!!
Spam


mohammed Hussain  europack812@gmail.com>
09:57 (Há 7 horas)

para Cco:mim 

Por que esta mensagem está no Spam? Ela tem conteúdos utilizados normalmente em mensagens de spam.  Saiba mais
Dear user,

Access to e-mail is about to expire,
We recommend that you Please Click here to update 


your account. and  avoid the suspension.

Thank You.
____________________________________________________
______________________________________________________
Return-Path: - tomdalexander@yahoo.co.uk
SAYA BUTUH BANTUAN ANDA
Spam


Dinda Kirana Thompson dindakt@gmail.com por  yahoo.com 
09:14 (Há 8 horas)

para 

Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como spam.  Saiba mais
indonésio
português   Traduzir mensagem
Desativar para: indonésio
Dear, 
Perkenalkan saya Dinda Kirana Thompson , Saya kehilangan seluruh 
kontak Indonesia dan tidak memiliki siapapun lagi saat ini, itulah 
mengapa saya mencari database Indonesia dan menemukan email anda sesuai 
saran lawyer papa saya untuk meminta kerjasama dan bantuan anda untuk 
membantu saya. 

Saya pergi dari Indonesia dari rumah yatim piatu Orphant dan 
orangtua adoption membawa saya tinggal di London. Saya telah menjadi 
warga British, UK. (United Kingdom) Namun Tuhan mengambil orangtua saya 
dengan sebuah kecelakaan setahun lalu. Saya kini sendiri tidak memiliki 
seseorang yang dekat dengan saya lagi sejak orang tua adoption saya 
meninggal.

Sekarang saya tinggal di sini London bersama dengan keluarga 
orangtua. Mereka memperlakukan saya dengan sangat tidak menyenangkan dan
saya dipersalahkan atas kematian orang tua saya. Saya tidak bahagia 
disini, dan ingin kembali ke negara saya Indonesia untuk memulai hidup 
baru. Keluarga dari orang tua saya mencoba mengambil alih semua asset 
dan perusahaan orang tua saya. Semua telah dikuasai oleh mereka, orang 
tua saya meninggalkan sejumlah uang yang cukup besar di sebuah 
perusahaan Finance dan menggunakan nama saya sebagai ahli waris jadi 
saya memiliki hak untuk mengklaim dana tersebut, inilah asset yang belum
diketahui oleh mereka. 

Dapatkah anda berperan menjadi kuasa untuk menerima dana tersebut di
Indonesia dan menyimpannya sampai saya datang ke Indonesia, Dapatkah 
saya mempercayai anda untuk melakukan ini? Saya tidak ingin keluarga 
dari orang tua saya mengetahui tentang rencana untuk mentransfer uang 
ini keluar. Saya akan memberikan hadiah percentage dari dana yang 
diterima bila anda bisa membantu saya. Dan saya percaya Tuhan akan 
membawa saya ke seseorang yang tepat dan dapat dipercaya untuk membantu 
saya keluar dari masalah ini. Terimakasih. 

Regards, 

Dinda Kirana Thompson
____________________________________________________
CONGRATULATION! YOU HAVE WON! 2014 BMW Â(c) AWARD PROMOTION
Spam


bmwcarproduction12@infinito.it
Anexos08:04 (Há 9 horas)

para 

Tenha cuidado com esta mensagem. Ela possui conteúdo geralmente usado para roubar informações pessoais de usuários. Saiba mais
Denunciar esta mensagem suspeita   Ignorar, eu confio nesta mensagem
FROM BMW AUTO MOBILE COMPANY UK AWARD PROMOTION Kindly Open The Attachment
Reply To Email; bmwcarproduction@outlook.com
DR.REV. FRANK WIBERT
Please Open The Attachment And Fill the file Accurately
SUBMIT BACK IMMEDIATELY
REGARDED DR.REV. FRANK WIBERT
____________________________________________________
_____________________________________________________

WORK WITH ME!!
Spam


Mrs. Helen Wong
05:48 (Há 12 horas)

para 

Tenha cuidado com esta mensagem. Mensagens parecidas foram usadas para obter informações pessoais de alguns usuários. Se não conhecer o remetente, não clique em links nem responda com suas informações pessoais.  Saiba mais



-- 
Greetings to you,

I am Mrs.Helen Wong, from Shanghai Banking Corporation Limited. (China)I have a business proposal of USD$30,000,000 (Thirty Million United States Dollars Only) for you to transact with me Contact me via my email address: helenwong012@yahoo.co.jp

Mrs. Helen Wong
____________________________________________________
___________________________________________________

Dear Friend
Spam


amhedzikde@mynet.com
06:43 (Há 11 horas)

para 

Tenha cuidado com esta mensagem. Ela possui conteúdo geralmente usado para roubar informações pessoais de usuários. Saiba mais
Denunciar esta mensagem suspeita   Ignorar, eu confio nesta mensagem
I have a business proposal in the tune of $10.2m USD for you to handle
with me. If interested, kindly get back to me for more details.

Mr.Ghazi Ahmed
_______________________________________________
________________________________________________



Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.